dinsdag 2 april 2013

HRM onderzoek - Medewerking gevraagd

Beste lezer

Uli Mathies (Rijksuniversiteit Groningen en Hanze Hogeschool Groningen) doet onderzoek naar de uitvoerbaarheid van HRM programma's. Hiervoor maakt zij ondermeer gebruik van een internet-enquête.
Met plezier beveel ik dit onderzoek  bij met ment een HRM-functie aan: hoe groter het aantal respondenten, hoe betrouwbaarder de resultaten!

Hieronder treft u een toelichting, inclusief een link naar de enquête. Ik hoop van harte dat u mee wilt werken.
U kunt uiteraard ook deze mail doorsturen naar relevante contacten van u.

 
Bij voorbaat hartelijke dank
Met vriendelijke groet,

Marcel van der Pol
Toelichting door Uli Mathies
In het kader van mijn master thesis voor de studie Human Resource Management/Business Administration aan de Rijksuniversteit Groningen en i.s.m. het Lectoraat Duurzaam HRM Beleid van de Hanzehogeschool Groningen en het Expertisecentrum HRM/OB van de Rijksuniversiteit Groningen doe ik onderzoek naar de uitvoerbaarheid van HRM programma’s. De vraag is: wat is er voor nodig om HRM-programma's daadwerkelijk ingang te doen vinden in de organisatie? Of negatief gesteld: wat moet je doen om te voorkomen dat die programma's een stille dood sterven?

Via mijn netwerk doe ik een beroep op de medewerking van Nederlandse HR professionals en vraag ze om een enquête daarover in te vullen. Zou u misschien bereid zijn om mijn project te steunen?

 

Dat kan door mijn enquête in te vullen en de link ervan aan uw collega's door te sturen. Voor mijn onderzoek is het van groot belang dat de hele survey tot aan de laatste vraag wordt ingevuld. Dit kost maar 5-10 minuten, dus graag niet halverwege opgeven. ENQUETE


Een korte samenvatting van de inhoud en nut van mijn onderzoek is hier te vinden: TOELICHTING


Mag ik op uw medewerking hopen?

Dank alvast en hartelijke groet,

Uli Mathies, studente HRM/RUG en docente International Business and Management Studies/Hanzehogeschool

Geen opmerkingen:

Een reactie posten